Latest Movie :
Home » , , , , » My Name is Khan - Benim Adım Khan | Türkçe İzle

My Name is Khan - Benim Adım Khan | Türkçe İzle

{[['']]}




➣ 
 
IMDB  :  8.0
  
Janr (tür)  : Dram,

 
 Rejissor (Yönetmen) Karan Johar

➣  Ssenarist (Senaryo) : 
Shibani Bathija , Shibani Bathija 
➣  Aktyorlar (oyuncular) 
:
Shah Rukh Khan, Kajol, Sheetal Menon 
➣  İl, Ölke :  
2010, India







Rızvan Khan (Shahrukh Khan) çocukluğunu annesiyle geçirmiş olan bir müslümandır. Rızvan Asperger sendromu (
 sosyal etkileşimde zorluklar ve sınırlı, stereotipik ilgi ve etkinliklerle tanımlanan otistik spektrum bozukluklarından (OSB) biridir )  Annesi öldükten sonra Amerikaya giden Rızvan Mandıra isminde dul bir kadınla tanışır ona aşık olur ve evlenirler. 11 Eylül saldırısının ardından Mandira’nın oğlu  döverek öldürülür. Sebep ise annesu evlendikten sonra müslüman soyismi olan Khan soyismini almış olmasıdır..Rizwan Khan, bunlardan sonra ABD başkanı Barack Obama ile görüşüp adını temize çıkarmak için bir yolculuğa çıkar.







TRAILER














tags:
My name is Khan türkçe dublaj izle / Benim adım Khan izle / BBenim adım Khan tek parça izle / Benim adım Khan full hd izle / en iyi hint filmleri izle / 
Shah Rukh Khan filmleri izle / Azecinema.com / Azerbaijan - Turkey / Azerbaycan Türkiye  / dram / imdb puanı yüksek filmler
Share this article :

Yorum Gönder

Yorumlama Biçimi'nden Adı/Url seçip yalnızca isminizi girerek yorum yapa bilirsiniz

 
Creating Website | Ganizade | Azecinema
Copyright © 2019. Azecinema.com - All Rights Reserved
Saytdakı filmler, menbeler saxlanmaqla ferqli bazalardan yüklenmişdir
Elnur Ganizade | TURAL